Vecka 3 av 10

Åh va skönt de har vart hemma! Är så glad att de vart 2 extra dagar. Struntade i introdagen i skolan i måndags eftersom jag inte böjar förens imorrn på praktiken! Har haft mys med min man såklart och lyxat till de lite extra. Igår köpte han fina bhar, handskar och mössa och god fika fick jag oxå. Sen på kvällen vart de en finmiddag ute på Ett glas. De va så äckligt gott, drog till med 3rätters så vi va fint mätta när vi gick därifrån. Vart en lyckad sista dag hemma iallafall och de behövde nog både Mattias och jag nu när jag ska va borta hela 4 veckor innan jag kommer hem. De är fan sjukt. Har aldrig i mitt liv vart borta så länge i taget. En hel månad? De borde inte få va såhär egentligen bara för att utbilda sig? Men ja de är bara bita ihop och försöka förtränga de lite.
 
 
Har åkt hela jävla dagen känns de som. 4 timmar och en kvart tog de hemifrån, hit till Mora. Och då stanna jag bara en kort sväng och köpte en kaffe. Helt sjukt va långt man måste ta sig, fina bensinpengar de här! Skönt att jag hade min bil nu då! Den drar så lite så lite! 
 
Så imorrn börjar de! Vecka 3 av 10 är igång och jag känner mig smått nervös! Alltid lite nervöst innan man fått koll på avdelningen, se vem som ska va ens handledare och hoppas att man får bra kontakt så att de inte är nån störig jävel man ska hänga efter. Bara jag kommer in i rutiner och så kommer nog tiden att flyta på om jag har tur! Ska bli så skönt när den här perioden av VFU är slut. Den längst av dom... 
 
Har iallafall duschat, ätit och fixat marlådor så lite har jag hunnit med idag. Ska fixa lite te och bara mysa framför tvn och små spåna lite på vad man kan köpa för fint i julklapp till Mattias. Alltid lika svårt! Och speciellt nu när man har så lite pengar och en grymt liten budget att hålla sig till. De blir spännande detta! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0