what to do

Jaha då gick man på 3 dagar ledigt direkt. Suger rejält eftersom jag inte har ett dugg att göra. Får försöka uppleva Mora lite men de lär inte ta 3 dagar. Får göra allt för att försöka roa mig själv helt enkelt. 
 
De gick bra på praktiken iallafall, min handledare verkar väldigt bra så de känns skönt! Just nu känns dagarna riktigt sega men de är för att allt är så nytt och man måste svansa efter sin handledare exakt hela tiden eftersom jag inte kommit in i arbetet än. Sen kommer jag få lite mer eget ansvar och kunna ta emot och intervjua patienter själv när dom väl kommer. Känns lite jobbigt nu i början, lite obekvämt att ta mätvärden och ställa olika frågor utan att man vet att man gör 100% rätt! Men min handledare är så bra så vi tar de en sak i taget! Vissa tror ju att man ska kunna allt redan när man kommer ut i termin 4, men hon är ung själv så hon kommer nog ihåg hur de är att vara student ;) 
 
Har inte ätit nått socker idag heller. Bara ett päron till frukost och ett äpple nu. Men inget riktigt socker, och jag känner att jag är så suuuuper sugen! Inte ens en dag kan man va utan skiten utan att man suktar efter nått sött och gott. Men äpplet funkar fint som lösning än så länge ;) Gäller bara att hålla mig borta från godishyllorna när jag ska handla! Ska försöka bli helt laktosfri oxå! Tror att min mage har de mycket bättre utan mejeriprodukter. Ska bara hitta nått annat jag kan ha istället i gröt, mat osv. Vill helst skippa laktosfria saker oxå. Men sojaprodukter är big NO NO! Fyfan så äckligt de är. Så lite mandelmjölk eller kanske havremjölk istället då! Ska pröva mig fram. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0