Återställning

De är en ny vecka och vi är redan inne på tisdagen då! Fick dra mig upp ur sängen redan vid 8 idag. Skulle göra hemtenta i psykologi med Linda vid 9, och min dator är ju inte den bästa om vi säger så. Tar typ en timme för den att komma igång, sen är den allmänt störd i huvudet kan vi säga. Men inna 12 så va vi helt färdiga! De va en enkel och bra tenta alltså tycker vi. Så får vi inte g på den så är vi redigt dåliga! 
 
Har vart så jävla seg idag! Tyson mår iallafall bättre nu än vad han gjorde igår stackarn. Han fick nå problem med magen så han kräktes och skakade som ett löv min lilla plupp. Han bara sov och orkade inte göra nånting. Men har lurat i honom koltabletter och de verkar som att de har funkat fint. Så nu är han mest bara trött. 
 
Har fört över typ allt som va på datorn till ett externt minne och formatera om den så nu är den totalt återställd och jag hoppas  att den ska funka lite bättre nu. Men så är de ju inte så smart av mig att föra över allt till en annan hårddisk om de va virus som va mitt problem! Så jag hoppas inte att de va de så alla mina bilder och sånt förstörs. De va ju inte lite skit man samlat på sig. Men än så länge verkar de som att datorn hänger med lite mer men de återstår att se! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0