fredagschill!

Men hej fredag! 
 
Sitter som vanligt i min underbara soffa och jäser! Har största vinglaset med rosé framför mig som jag sitter och smuttar på. Har en liten godisskål som jag kan njuta av och alla ljus är tända. Tittar på idol och har Tyson sovandes bredvid mig. Alltså pensionärsfredag? Men jag måste erkänna att jag tycker om de! Absolut jag är redigt sugen på en rolig fest med roligt folk, men oj så skönt de är att vara själv oxå. Har nog gjort mig gott att bo borta i flera veckor, även fast jag bara vill se de negativa sidorna i de. Har absolut inga problem med att vara själv längre. Har inget behov av att ha nån här hela tiden. Sen får vi se vad helgen har att bjuda på! 
 
Hade tentan idag oxå. Gick skit rent ut sagt. Buken och gynekologin gick bra men resten då... Rena bajset. Men de är inte så konstigt när man har haft massa annat i huvudet.. Rykten är nått jag inte klarar av och jag vill absolut inte att dom ska för nära mitt liv. Man vet ju inte vad man ska tro tillslut ... Men jag väljer att bortse från alla rykten, och hoppas att dom inte stämmer! Annars kan ju den som tro sig veta något bara öppna sin käft! 
 
Träffade gullet Sethare idag oxå. Åkte hem till henne, fikade och kolla film innan jag skulle häma Tyson på dagis. Så mys och kul att träffa folk! Är alldeles för dålig fortfarande men de börjar bli bättre! 
 
Nej nu ska jag fortsätta gnälla för mig sjäv på hur redigt usla dom i idol! Va är de för skit dom hittat. En av dom är typ bra, Kaos. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0