hemma i ro

Men hur skönt är de inte att va hemma då? Har haft ett par välförtjänta, lata dagar bara. Bara njutit av tiden med min vovve, tvättat, städat och självklart gett all min tid till min man som jag saknat så mycket! I lördags drog vi på bio i Kista. De vart "Lets be cops". Så jävla rolig haha! Grymt bra film, så de va ett bra val av oss att titta på den. Sen på söndag så drog vi in till Norrtälje och handlade, skulle köpa en hallbänk oxå men den va ju såklart helt sluuut. De är min vanliga tur.... Men den skulle komma nu i veckan så har bokat en så den är på g iallafall. Så nu ska de införskaffas en ny spegel och lampor till hallen. Har inte hittat några jag vill ha än. Får nog bli en tur till IKEA tror jag ;) Sen vart de iallafall Tacomiddag med Frida och Emil här. Så de va ett trevligt avslut på veckan. 
 
Igår åkte vi till mamma och pappa och tvätta oxå. Höll på att dö när jag kom hem från Falun och ser att han inte har tvättat på 5 veckor... Man märker ju vem de är som tar hand om allt här hemma iallafall. Så vi beta av en del av tvätten igår iallafall och tog lite fika med mammi. Sen åkte vi hem och jag har kollat en föreläsning på 6 timmar... De är som ett jävla skämt. Så ska man kunna skiten dom dragit upp oxå. Så de lär ju bli dagens syssla när Anna ändå inte kunde träna. 
Vart utdragen på en joggingtur igår oxå av Mattias. Skulle inte sagt nått om att han ska försöka tvinga ut mig och springa ;) men jo jag måste och jag vill! Min kropp orkar inte samarbeta med mig längre. Vet inte vad i kroppen de är jag har brist på men de kan inte direkt bli värre med lite träning. Skulle inte förvåna mig om jag har nått reumatiskt (Hoppas så in åt helvete inte de) men om man inte ska va så dramatisk så kan de va brist på D-vitamin oxå, och därför har jag problem med leder då jag inte tar upp tillräckligt med Kalcium... Slut på sköterskesnacket! Jag har ont! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0