Lite ångest då

Men hallå där! 
 
Här sitter jag och kollar på en föreläsning om endokrina sjukdomar. Har lite paus nu så tar min andra kopp kaffe då! Får lite smått panik över hur lite tid jag har lagt ner på att plugga den här veckan! Så omotiverad efter att ha vart borta 5 veckor, så kommer man hem och man vill fixa och dona, träffa kompisar och göra lite annat smått och gott. Inte bara sätta sig framför datorn 5 timmar om dagen. Men de ska vi ordna till helgen! Ska åka till Titti idag och kommer väl inte hem förens sent på fredagkväll. Sååååå ojdå, hoppas tentan nästa vecka går bra? haha 
 
Ja men sen har jag tagit mig i kragen och bokade en tid för klippning. Efter nästan ett år så känner jag att de är dax. Idag klockan 12 så lär halva håret ryka. Har fortfarande ångest över hur jag vill ha de, men förhoppningsvis så är de en bra frisör som kan komma med lite tips. Sen har jag äntligen ringt ungdomsmottagningen... Har haft slut på p-piller i typ 2 veckor. Hoppas hoppas att de inte blir nån bebis nu ;) På måndag ska jag in till norrtälje och skriva ut mer! Hoppas på att slippa gynundersökning oxå... Skönt att ha gjort de, när de väl är gjort. Men fy satan en så hemskt situation de är!
 
De blir en dyr månad för mig nu då! Måste byta framruta på bilen, kastering på Tyson är bokad och en jäkla massa annat skit som ska fixas och handlas. Men men nån gång ska det nog sina! 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0