2 veckor kvar

Tillbaka i Falun! 
 
Helgen blev precis så lugn och stillsam som jag behövde efter mina helvetesveckor. Fredagskvällen bestod bara av soffmys och godis, så jäkla skönt att inte behöva tänka på plugg. På lördagen åkte jag över till pappa och fika. Hjälpte även till med lite arbete på tomten. Sen på kvällen skulle jag bara ha tagit de lungt och ha Anna över. Men Mattias tvinga med mig på en middag som bara  va för företag i Norrtälje som hade vart med på en företagscup i fotboll. Kunde lika gärna vart hemma haha. Ingen man kände igen och Mattias som springer runt och pratar med folk från donken som vanligt medans jag står och är helt lost, så pinsamt! Sen under middagen så va de så sjukt jävla högljutt så jag fick sån huvudvärk och nästan lite panik ett par gånger då de susa så jävla mycket i öronen. Nej usch, som tur va skulle vi hämta Tyson, en bra ursäkt för att gå tidigare. Sen kom vi knappt hem innan jag ville sova ;) 
 
Söndagen hände ingenting! Kände mig enländig, ont i huvudet och så sjukt trött så orkade inte göra nånting. Mattias ville åka hem till mina föräldrar på kvällen så vi bjöd på pizza där. Sen vart de en till lung kväll.
Idag så vart de mysfrukost! Älskar juicepressen jag köpte till Mattias i födelsedagspresent. Så jävla gott med färskpressad apelsinjuice! Sen tog vi en sväng till Norrtälje och skulle kolla om vi hitta nån bra lampa till hallen men de gjorde vi såklart inte. Hittade en stor väggklocka, ljusstakar och en ny väska till Tyson. 
 
Men nu är jag som sagt upp i Dalarna igen, inte långt kvar nu! Ska kolla nått avsnitt av breaking bad innan jag ska sova. Klockan ringer 05.30! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0