Ännu mer tenta fokus och lite roligheter

Go kväller! 
 
Har vart rätt effektiv idag känner jag. Har gjort klart uppgiften till  seminarium 2 som är på torsdag och sen så har jag kolla ikapp alla föreläsningar till måndagens tenta! Så i helgen blir de bara en jävla massa plugg då jag är kvar i Dalarna. Antaglien tillsammans med Linda, skönt att man har lite stöd sådär ;) Imorgon har vi faktiskt lite andra planer oxå. Först blir de jobb för min del, sen ska jag ta mig till Borlänge så vi kan plugga på som bara den innan vi korkar upp för lite vin! Ska väl dricka oss sådär lagom fulla tills de är dax för svenska bjönstammen! Kommer nog bli grymt roligt. Sen blir de övetnattning hos Linda och ännumer plugg. Får inte glömma att handla bakismat imorrn bara så de finns när man vaknar. De va de värsta sist. Ingen bakismat. Så de måste införskaffas! 
 
Så ja min helg kommer bestå av en viss del dricka och en stor del plugg. SEN är de bara 5 dagar kvar innan jag åker hem! Hur skönt ska inte de bli då? Då är de bara att försöka hitta boende i Mora till 10 veckor. Men tjena va kul. Då kommer jag verkligen gå under. Meeeeeen inte mer om de nu! Bara en vecka kvar till hemgång! :D 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0