Blackout

Epilepsi vart mitt fall idag på tentan. Tror dom va rätt nöjda med va vi tog upp om de. Lärarna kom med lite följdfrågor men jag tror ändå att de borde bli G! Hamna ju då inte med ett snille direkt. Hon börja babbla om nån hjärnblödning när de heeelt klart va symtom på epilepsi. Höll på att dö när hon drog upp sin skit, men som tur va fick jag henne att fatta att de handla om epilepsi och vi kunde göra uppgiften bra. Så inom en vecka skulle vi få besked om betyg. 
 
Har nyss vart och handlat lite, räksallad till middag ikväll och lite vindruvor! mumma! Köpte även en bok faktiskt! Eftersom jag är ledig imorrn så kände jag att jag va värd att få läsa nått annat än bara massor av studielitteratur. 
Köpte boken "Black out" av Susannah Cahalan. Dom tipsa om den på nyhetsmorgon för ett tag sen så tänkte att den kunde va bra. En självbiografi, vilket jag älskar. De blir mer personligt. 
 
Blackout : när min hjärna blev min fiende (pocket)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0