Höstvärme

En ledig tidsdag mina vänner! Hur skönt som heslt. Har lite med plugget att göra under dagen men absolut inget jobbigt. Vaknade vid kvar över 10, bara de va ju en lyx! Annars har klockan ringt 5.30 så gott som varenda dag. Jag åt lite frukost och la mig och läste boken igen. Den är så bra! Har snart läst halva. Sjukt va hjärnan kan ställa till de i psyket. Kroppen är en fantastisk och alldeles galen och komplicerad sak. 
 
Fick huvudvärk sen som vanligt, så kände att jag behövde lite frisk luft. Gick efter ån här i Falun som jag gjorde i början av min vistelse här. En riktigt avslappnande och fin bit de där. Speciellt nu när de är riktigt höstväder. Solen skiner, träden brinner med alla dess färger! Ån som forsar fram. så himla skönt. En timme va jag ute och de kändes bra i kroppen efteråt och huvudvärken gick över. Tog ett par extra varv i trappor när jag väl gick förbi några. Min röv håller på att försvinna haha. Inte allt för populärt om jag skulle komma hem utan röv till Mattias! Har suttit alldeled för mycket på min praktik, de kan jag säga. Men de är så man jobbar inom psyk. Man jobbar inte med kroppen, utan med huvudet! 
 
Efter att ha duschat har suttit och njutit av solen ett tag på balkongen här. Gud så perfekt den ligger, helt underbart varmt! Satt i bara linne och de kändes som sommar när man blundade! De va faktiskt min lilla tant här jag bor hos som sa till mig att gå ut lite haha! Hon tyckte jag såg lite blek ut efter att ha jobbat natt hela sommaren så skulle passa på att få lite färg. Håller med henne totalt. Har aldrig vart så blek som nu tror jag. Vandrande spöke. 
 
Nu har jag börjat packa lite smått oxå. Hem längtan? Jotack. Men mest för att få undan de jag inte behöver nu innan jag åker hem, så tänkte jag göra en städning här imorrn så då är de skönt att ha fått bort lite. Så städning imorrn och packa resten så de bara är för mig att åka direkt efter skolan på torsdag. Wiie! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0