old times

Så sjukt kul att läsa gamla blogginlägg alltså! Så glad att jag inte raderat nånting! 
 
Januari 2012
"Ännu en värdelös dag asså. Vad ska jag göra av mitt liv? Blir så jävla trött på att bara sitta och glo och inte någon som vill göra nått. Want to moooove! Längtar tills jag ska söka skolor längre bort!"
 
- Ja, jag har ju alltså tagit tag i mitt liv lite smått sen dess? Jag är halvvägs nu till att bli ssk. Dalarna ligger en bra bit hemifrån, men de är ju på distans och kan fortfarande bo kvar i Rimbo än vilket jag är halvnöjd med. Skulle inte vilja bo i Dalarna om vi säger så. Så är nöjd med att jag två år efter denna lite deprimerade tanke faktiskt är på god väg att vara utbildad till ett yrke som verkligen behövs, där de alltid finns jobb, och där jag faktiskt kan få ut nått av de arbete jag gör. De där med att flytta? Ja de vill jag absolut, och min nästa lilla dröm är fortfarande att testa på Göteborg. Måste bara hitta jobb till min karl och mig där. Har redan kollat efter lägenhet ;) 
 
Januari 2011
"Vi har ju ändå vart tillsammans 1 ÅR idag! Älskar honom så himla mycket! WIHOOO! Världens finaste pojkvän och jag!"
 
- WOW ett helt år? haha känns som vi vart tillsammans i 100 ;) Snart blir de iallafall 5år. Min första och enda kärlek. Alla satsade på att jag skulle va tillsammans med Mattias högst 1-2 veckor. Tror fasiken att Anna gissa på 3. Ja de va ju mitt första förhållande och jag va ju inte den man trodde skulle hålla sig trogen så länge. Men den ni! Mina gamla vänner.. Här är vi nu. Bor tillsammans med vår lilla vovve. Snart kanske de kommer en bebis eller 2 ;) 
 
Juli 2009
Sitter i stora stugan med Anna. Vi tänkte att vi kunde sova här nu iställe för på friggan nu när vi är ensama här. Vi sitter även å lyssnar på Lars winnerbäck, vilket är de mysigaste som finns! Hans musik har en så mysig känsla, jag älskarn!
 
- Den tiden man hade de mys med min BFF i Bergshamra! Längtar smått tillbaka! 
 
Maj 2009
Fy faan va svensk hiphop/rap är bra!! Anna sitter å skickar 1000 låtar till mig nu, å alla är lika bra. Som Anna sa, de som gör låtarna bra är att dom kommer från hjärtat! Å de är precis va de är! De får både mig å Anna att gråta som fan! Man känner igen sina känslor i varje jävla låt! SMÄÄRTA! Shieet va jag älskar sånna här låtar! Aaa nu blire bara att gråta sig till söms ännu en natt, sorry Anna men jag kunde inte hålla tårarna inne!
 
 
- Behöver jag ens säga nå mer? Att min musiksmak har ändrats lite kan man väl påstå? 
 
Nej nu orkar jag inte mer! Nu blir de serie och sen sova ! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0