Pluggpolare

Då va de lördag och såklart ledig helg! Är kvar i Falun, tro de eller ej! Va ju till skolan i torsdags och redovisade våra uppgiter och de gick super, de bra disskutioner. Linda, en klasskompis ska plugga till samma tenta som mig så vi bestämmde att vi kunde hjälpas åt att plugga i helgen, så därför är jag kvar. 
 
Efter att vi vart i skolan följde jag med Linda hem som bor i Borlänge. Snart har man ju sätt större delen av dalarna känns de som ;) Vi käkade lite lunch hemma hos henne innan vi tog en liten roadtrip till hennes smultronställe. Ett fik som låg precis vid älven, så alla bord stod på kanten av de fina vattnet! Hur mysigt som helst! Vi hade sån jäkla tur med vädret oxå, riktig sommarvärme, lite båtar som åkte förbi... Vilken utsikt. Vart redigt charmad av de stället. Efter åkte vi runt lite i Borlänge, kände mig som en turist kan jag säga! Men Borlänge är verkligen fint alltså.
 
Nu ska jag snart traska upp till skolan för att möta upp Linda igen så vi får nån ordning på de här med sjukdomsläran. Tentan är på fredag. Den största och svåraste i hela utbildningen sa en lärare. Men tack för den lixom, vi som inte ens har tid att plugga på heltid. Men never give up! Går de inte vägen på tentan så vet vi iallafall hur den är upplagd så kan man köra järnet till nästa gång. 
 
Får se vad som händer ikväll. Känns ju riktigt segt att sitta här inne lixom. Men Josefin är sjuk så vet inte om hon orkar hitta på nått. Den som lever får se. Nej nu ska jag dra. Have a good time! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0