suverän helg

Sådär ja! Änltigen en liten förändring när man tittar in här på bloggen. Så jävla trött på min gamla design som jag skaffa i gymastiet! År efter år efter år alltså har den hängt med. Men de är ju inget man tänker på när man uppdaterar från mobilen, man ser ju inte skiten. De får duga. Ändå typ ingen som läser min blogg så ;) Men som sagt så är den här bloggen bara för mig. Så att jag kan gå tillbaka och se vad jag höll på med när åren går. Kan va lite små kul, speciellt när man ser hur man förändras med tiden. Så jävla tråkig jag blivit nu om man jämför med när jag börja ;) 
 
Helgen har jag tillbringat med Linda! Vi satt i skolan i 5 timmar i går innan vi vart så jävla trötta. Åkte förbi donken innan jag följde med henne hem till borlänge för att dricka lite vin! Vi hamnade iallafall hos lite annat folk och sen drog vi ut! Så jävla roligt att gå ut på ett nytt ställe där man inte känner igen någon. Dansa drack dansa shotta. Ja, de va en helt perfekt utekväll helt enkelt. Vart sådär lagom fulla så allt bara va roligt. Efter stängning drog vi såklart och beställde pizza. Linda va så jävla rolig när jag hade tagit pizzan, så snodde hon såser och pizzasallad och ba "spring Elin!" så sprang hon haha. Jag höll på att dö! Så jävla seriös tjej, tror inte ens dom som jobba där på pizzerian brydde sig så mycket, men hon sprang mina vänner. Tills hon ramla en bit bort på trottoaren. HAHA asså jag höll på att pissa ner mig, vitklökssås på hela trottoaren, och linda mitt i. Så jävla klockrent. Men vi fick med oss lite sås ändå ;) 
 
Vaknade jäkligt tidigt alltså, vid 9 redan och jag va väl fortfarande full antar jag. Men vart inte direkt bakis utan bara stört trött under dagen. Va kvar där hela dagen innan jag åkte tillbaka till Falun och nu sitter jag här iställer och försöker plugga. Så sjukt mycket så jag dör. Snart ska jag fan sova! Pensionär som jag blivit! 
 
 
Linda hitta inget ragg som kunde va stora skeden så de fick katten ställa upp på istället. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0