Tiden drar på

Wow! Har redan gått en vecka sen jag skrev sist! Sjukt va tiden går mycket fortare nu än förra gången jag hade praktik i Leksand. Och då hade jag ändå bättre boende och så där. Men de är ganska chill i Falun ändå! Alltså de finns ju alla affärer och så, så har man tråkigt är de bara att dra ner på stan och glo i affärer! Men de har ju då inte lilla jag tid med. Har fullt upp med skolan just nu. Har äntligen internet igen så har kommit en bra bit med att ta igen alla föreläsningar jag missat! De va väl 12 timmar jag missade förra veckan... Är inte riktigt ikapp än men de börjar arta sig! Sen ska allt in i skallen oxå samtidigt som jag ska ha VFU och uppgifterna till den kursen. GUD! 
 
De går bra för mig än så länge! Ganska tråkiga uppgifter måste jag säga, Observera och dokumentera. Alltså de är typ den enda man gör på psyk som ssk. Ge mediciner oxå då, men de är inte mycket med de heller så de går lite trögt. Men arbetsteamet på BUP är himla bra så dagarna flyter på ändå som tur är. Måste bara försöka få fram exakt vad de är vi ska göra under den här praktiken. De är nog mest bara dokumentation. 
 
Ont överallt i kroppen har jag oxå. Aj aj! Skulle behöva en naprapat som knäcker ut mig ordentligt. Från topp till tå så värker de i alla leder. Börjar fundera på om jag är redigt sjuk? Har säkert nån diagnos. I måndags så kräktes jag på morgonen och sen så fick jag hjärtklappningar under dagen och va nära på att svimma.Helt sjukt! Vart kom de ifrån lixom? Har aldrig i mitt liv gått upp och kräkts på morgonen bara sådär? Aa nått skumt är de. Har även vart helt slut dom 2 senaste dagarna. Har somnat innan 22 båda kvällarna. Kan inte hålla ögonen öppna. Idag känns de iallafall bättre, allmänt sådär. Bara kroppen som tror den är 60 år äldre än vad den egentligen är. Saknar träning faktiskt! Skulle behöva träna ett par gånger i veckan igen.
 
Så denna gång har jag som sagt inte lika mycket hemlängtan som sist. Såklart jag saknar min lilla vovve så fruktansvärt mycket, och Mattias oxå. Men inte på ett ångestfyllt och panikartat sätt. Utan jag funderar mer på om jag ska åka hem den här helgen eller nästa. Dom finns ju ändå där när jag kommer hem. De kommer bli fruktansvärt mycket svårare när jag ska dra 10veckor! ;) 
 
Nej nu har ni väl fått en rätt bra uppdatering från mig. Ska lägga mig och kolla på ett avsnitt av Breaking bad innan jag ska sova nu. Imorrn är de skolan som gäller. Har gjort lite disskutionsuppgifter som vi ska prata om imorrn så de blir nog roligt och intressat! De känns så mycket lättare att plugga nu? Vad har hänt med mig? Vart är ångesten jag alltid känt? Är de för att jag kommit halvvägs och äntligen börjat få ordning på allt igen? ;) Vi får hoppas! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0