Valborg igen då!

Men hallå! Då va sista natten på vandrarhemmet här! Helt sjukt att de är sista dagen imorgon... Hela 5 veckor har dragit förbi och de har vart så himla kul och lärorikt! Tar med mig mycket från denna praktikplats! 
Ska lyxa till de lite imorrn för mina kollegor som jag haft nu, har köpt lite gräddtårta till dom som dom ska få imorgon ;) ja jag är så gullig i know! 

Imorgon är de ju Valborg oxå! Denna sjuka dag då man super sig förskräckligt full så man inte vet vad man håller på med tillslut! Ja de är nått visst med Valborg. Den som däckar först vinner typ :) men i år kommer de bli desto lugnare! Titti med flera har hyrt stuga i Leksand som Jag är inbjuden till ;) mys med lite dricka och så! En helt okej Valborg för mig med andra ord! Kommer till och med kunna ta mig ur sängen dagen efter ;)  (eller?) 

Sen får vi se vad resten av helgen bjuder på och hur länge Jah blir kvar med gänget i Leksand. Ska bli så skönt att komma hem sen på riktigt! 

Ma brooooooooo





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0