150221

Fyfan jag hade ju gjort värsta inlägget så bara försvinner skiten! 
 
Men jaaa iallafall! Jag skrev just att humöret är på topp efter en mysig kväll med Titti och Anna igår! 
Titti och jag åkte till Norrtälje där vi handlade med oss lite god mat vi lagade till. Några glas vin och mycket snack om allt mellan himmel och jord. Alltså sånna kvällar är dom bästa. Bara sitta hemma och vara, speciellt med gott vin ;)
 
Åkte med Titti till stan sen under kvällen och jag somnade så fort jag la mig i soffan! Så himla trött och småfull så de va så skönt att bara lägga sig. Men jag känner i ryggen att fjädrarna i soffan hade gått sönder sen sist jag sov där tydligen! haha what to do lixom. Kan inte hjälpas ibland... Fick bananplättar till frukost och sen va dagen igång.
 
Nu är jag hemma igen och ska snart åka till Frida och Emil som bjuder på middag! Hur lyxigt som heslt ju, men efterräten fick man stå för själv haha. De är som vanligt i den här familjen, blir man bjuden på nått så ska man inte tro att man bara kan komma ;) Utan man ska ha med sig nått oxå! Så nu hoppas jag dom bjuder på nått riktigt gott då jag är redigt hungrig! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0