20150216

Ännu en vecka har tagit fart och jag har suttit framför datorn från 9- 16.30 för att få ihop en uppgift om livets slut. Så drygt men ändå tur att jag har min kompanjon Linda som gör uppgiften med mig! 

I helgen då. Alla hjärtans dag och allt. Jag förträngde dagens innebörd och åkte till Titti i Nacka! Hon och Daniel va snälla och bjöd in mig och en annan ensam kille och tog hand om oss! Tacos, vin, öl, ost och kex, spel och ett gott umgänge helt enkelt! De vart ett rätt stort intag av alkohol men en riktigt rolig kväll vart de! Och jag kom 2a i monopol vilket aaaaldig händer. Vilket flyt ;) Sen att man slapp sova själv är ju bara ett plus haha. De vart en lång kväll iallafall och jag va mer än nöjd med alla hjärtans dag skit! :) 


Så igår vart de bara en avslappnad dag! Inte ett dugg bakis heller. Så skönt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0