Lite lyx

Nu har ännu en tisdag lett mot sitt slut! Kom upp tidigt imorse och fick frukost av mamma medans jag kröp ner i soffan istället och mös en stund. Åkte senare till morfar och hälsa på tillsammans med mamma och mormor. Moster kom också dit så de va mysigt att få prata av sig lite. Fick en påse med lite presenter av moster oxå med en stor handduk, doftljus, choklad och en liten söt flaska med cava! Så hon tyckte jag skulle ta en myskväll med varmt bad och bara njuta! Så de gjorde jag faktiskt! Fyllde ett varmt bad, tände ljus och lyssnade på musik samtidig som jag njöt av godsakerna! Riktigt skönt och avslappnande! 



Har även dansat zumba med morsan men har bara de värsta spelet så de går så fruktansvärt snabbt så man hinner inte med haha! Men satan va jobbigt de va så de va ett fint träningspass kan jag säga ;) måste öva lite på de där! 

Har krupit ner i sängen nu och försöker tränga undan lite tankar. Behöver nästan skriva av mig lite så får ta fram lite papper och penna för att de inte ska bli allt för personligt här! Behöver bara få ur de, gråta lite och sen är de bra! Jag försöker hålla modet uppe hela tiden men ibland måste jag ta mig tid att bearbeta för att komma framåt. Jag kommer framåt varje dag. Men de är fortfarande en process som ska bearbetas helt... Då får man gråta lite. För jag är inte lycklig just nu. Jag är fortfarande krossad. De är absolut bättre. Men de är inte över. Förlåt att jag är tjatig men de här är min vardag just nu. Sucks but its true. Men jag har min boo iallafall 🌹









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0