Umgänge

Har haft ett par mysiga och lata dagar med vänner som jag träffat alldeles för lite! I onsdags träffade jag min barndomsvän Johanna som jag inte träffat på 2år! Vi tog en lunch i Rimbo och pratade om allt mellan himmel och jord innan vi tog en spontan trip till thuns som jag inte vart till på jättelänge! Fyndade en ny jacka, vita converse och solbrillor så jag va mer än nöjd! Så kul att träffa gamla vänner! De kändes inte alls som att de gått så lång tid sen sist! 


Igår åkte jag till Norrtälje och tog en patronernas ner till stan och fikade! Solen sken så de va lika bra att passa på att va ute och gå lite ;) 

Så idag så åkte jag till Norrtälje och träffade sethare som va sjuk stackarn men vi behövde prata av oss lite båda två tror jag ;) så ännu en fika vart de med henne! Kommer gå upp i vikt snart av allt fikande! 
Sen så har de blivit finmiddag när Frida och Emil kom och åt. Alla börjar bli så spända på att få komma iväg till Thailand nu! Om en vecka är vi äntligen där!! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0