Nytt år nytt ego

Men hej och hallå. Jag lever! Lever i en liten bubbla för tillfället så har inte så mycket att komma med! Jul och nyår fick jag fira hemma så de har vart mys! Nyår delades med Anna mfl och de va precis lagom! Har fått vara lite långledig nu den här veckan så de har vart grymt. Måndagmorgon åker jag tillbaka till Mora och avslutar mina 2 sista veckor där! Shit va stolt jag är över mig själv att jag klarar mig så bra på egen hand vecka efter vecka utan att bryta ihop. Har ganska mycket i tankarna nu oxå på köpet så ja, jag är mycket stolt över mig själv och min envishet om att jag kan om jag vill. Känns som jag går igenom en inre misshandel som jag inte gör nått åt. Jag bara tar emot allt som slås emot mig, även fast jag vet att jag mår skit av de. Där kan man säga att min envishet inte spelar sin roll allt för bra... Men de är trots allt ett nytt år. Nyårslöftet blir att ta hand om mig själv, och framförallt fokusera mer på mig själv. Jag har låtit allt och alla kommit framför mig själv. Men ska bli ändring på de nu. De blir me myself and i år! Så tycker ni att jag blir ego? Ja då är de för att jag ska va de! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0