En bra Valborg då

Maj månad är här och jag bara väntar på värmen! Hade hoppats på fint väder över Valborg men neeej... Men vad gjorde de när man va i trevligt sällskap! Åkte till Leksand efter sista dagen på praktiken och hade de mysigt där med Titti, Daniel, Carro och Robin. Vart liiiite mycket att dricka på Valborg kan jag väl säga. Att dricka vin under Drickspel är aldrig bra. Vattenfallet med vin = to much For me haha. Blandat med en massa öl oxå så va de såklart jag som låg på toan och spydde. De va inte riktigt planen men de händer ju inte allt för ofta så ska väl inte gnälla allt för Mycket ;) 


Dagen efter blev de en tur till rättviks marknad. Köpte faktiskt ingenting som vanligt men de är sjukt mysigt att gå runt på marknader! Va jävligt kallt bara så är typ förkyld igen nu! Men men de va de värt! Vart lite lugnare på kvällen Sen med grillning och hälften så mycket dricka typ ;) alla va smått trötta sen dagen innan så de vart lite mys istället bara!




Idag så tog jag mitt pick och pack och åkte hem! Min lilla bebis va här hemma och vänta på mig! De är så skönt att komma hem till honom. Han blir så sjukt glad! Så ser man hur han slappnar av i hela kroppen när han får vara nära. Nu är han som ett plåster som följer mig överallt som vanligt när Jah vart borta. Så skönt att praktiken är slut så Jag kan va hemma med honom mer!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0